måndag 22 februari 2010

jag fick en award för ett tag sedan

från Rondine. Tack så ödmjukast.

för att följa reglerna bör jag nämna sju intressanta (?) saker om mig själv.

1. jag flyttade hemifrån som 16åring.
2. jag krigat hela livet med mitt självlockiga hår.
3. jag hamnade i italien av en slump. kunde ingen italienska och var inte intresserad av italien innan.
4.jag är samiskt konfirmerad 1998.
5.jag är en hejare på hundar - från utställning, till barnmorska, till sjukvård. blev tillfrågad om jag ville bli veterinärassistent för några år sedan men tackade nej.
6.jag älskar att skriva brev för hand, brevpapper, frimärken och sigill men har för få brevvänner.
7.tog körkort i sverige bara någon månad innan jag åkte till italien, och jag har egentligen bara kört bil här. jag tycker svenska trafikregler är stressande - och svåra!

1 kommentar:

viktoria cederberg sa...

Ja gud ja babe. Högerregel kan säkert vara spännande när man inte är van ;)

Jag har inte din adress. Eller, har jag det? Är det forf Rozzo Pozzo eller vad den nu hette?