tisdag 16 december 2008

jag är bara människa

all stress och allt jag jobbat och studerat under hösten tog ut sin rätt imorse.
väckarklockan ringde halv åtta och jag skulle iväg på franskatenta. men jag vaknade feberkladdig och med yrsel. jag tog mig inte ur sängen. en aspirin gjorde ingen skillnad och jag kunde inte annat än ligga kvar.

nu har jag kommit på fötter och fram till skrivbordet. jag mår fortfarande allt annat än okej. franskatentan får bli av i januari. men innan det är jul ska jag köpa de sista presenterna och skriva ett kapitel av min tesi di laurea som jag ska diskutera på torsdag.

det regnar ute och jag hostar.

3 kommentarer:

Helena sa...

Söta du...jag vet vad du menar...

http://h-examino.blogspot.com/2008/11/homo-sapiensuppenbarligen.html

Ta hand om dig!!! Kram

Mia sa...

Krya på dig!

PS När åker du hem till Sverige egentligen? Skulle du inte fira jul här i år?

Kram Mia

Anonym sa...

Dai succede, riposati : )

Alessandro