lördag 21 juni 2008

36 grader i skuggan

vattenmelonen har räddat mitt liv idag.

4 kommentarer:

Lullun sa...

Oj, nu har jag inte varit förbi på ett tag. Men nu har jag läst ikapp mig. :-) Tandläkarna var ju galet, men det funkar alltså att ha en svensk tandläkare. Det borde jag skaffa mig. Här är ock¨så tandvården katastrofal.
1 miljon, jo men visst är det ändå mycket pengar. En stor dos säkerhet. Men jag skulle deffinitivt inte tacka ja till vad som helst för att få den. Har dock inte sett programmet du skriver om. :-)

Mia sa...

Åh vad underbart!

Anonym sa...

Mi sa che ti tocca farti una scorta : )

Alessandro

sophie sa...

lullun:
välkommen tillbaka! =).. det fungerar utmärkt att ha en svensk tandläkare.möjligtvis kan akut tandvärkvara knivigt..
klart att jag också skulle tacka ja till en miljon kronor,men jag skulle inte påstå att det skullegöra mig rik.inte här iaf.

mia:
underbart?jadu..ska vi byta?36grader är underbart om manärpå semester, inte om man skaleva ett normalt vardagsliv..men ärenden och studier och diverse.. huu.långt ifrån havet dessutom! =)

alessandro: haha. come minimo. ma se non vedo il mare...sarà dura davvero.