tisdag 4 mars 2008

ar ni kvar darute?

jag sitter ute pa vischan. i ett hus hos ett par vanner. jag har en granddanios och en franskbuldogg vid mina fòtter. och ett internet med modem (!!)jag har atit sa mycket mat jag tror jag spricker. men det ar sa. man ater en himla massa ute pa landet.

i lordags hade vi en latt jordbavning pa morgonen,(i florens) som jag knappt kande av men som univ professorn blev alldeles nojjig av. ut oh in ur byggnader och massa panik. ingen jattegrej om jag fattat det ratt..men lite vibrerade det.

annars sitter jag i solen pa dagarna. ska greja lite foton och skriva rejala inlagg. men det blir inte ikvall och inte pa den har datorn. den pallar inte med att ladda upp bilder.vilken falshback det har med modem hòrrnini..

sa, annan dator..imorgon.

ni kan roa er med mitt fòrra travelstart inlagg sa lange.

tack fòr talamodet. men italien uta pa vischan ar italien uta pa vischan. och det ar alldeles underbart...aven om det kan vara omstandigt for en bloggare..

1 kommentar:

Anonym sa...

låter alldeles lovely trots storm och jordbävning :P