måndag 24 mars 2008

buhu

mina snygga stövletter som jag köpte i amsterdam i somras, pallade inte med svensk vinter.
efter en utekväll på grus i snöslask konsumerade jag upp klacken.
aha.

min skomakare är stängd för det är påsk och därför att man alltid hittar anledningar för att stänga sin butik i det här landet. och jag törs inte använda stövletterna innan de blivit omklackade för jag är livrädd att det ska hamna bortom all räddning.

så, med vinterstövlarna som är för varma och stövletterna ur form, har jag två alternativ.

springa runt i ballerinas eller köpa ett par nya vårskor med klack.

jag har ett desperat behov av att åka in till stan för att shoppa skor.
det här håller inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tyvärr finns dom överallt :S

Anonym sa...

Snöslask och smågrus är de snygga skornas mardröm. Ask me I know! =)