torsdag 6 mars 2008

fòrklaring..


om nàgon undrar vad jag har fòr mig, sà sitter jag barnvakt.

àt smà smà mopsar.


jag tror det àr bland det trevligaste man kan gòra som extraknàck.

det hàr àr Marcus. en gammal mopsherre, svensk, italiensk och internationell utstàllningschampion. han làgger pà sin smiiil och charm-min just pà det hàr fotot.

vi tillbringar frukosten ihop och och somnar framfòr tv'n tillsammans sent pà natten.
han àr ett utmàrkt subsitut fòr min karl. ikvàll ska han vakta huset, vilket fòrmodligen innebàr att han kommer stornjuta av att sova och snarka i min sàng, fòr jag ska ut pà partajj.

nàgon màtta pà lantlivet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh, ge mig en mops, är du snäll..! Gärna en svart liten Solveig! Och Zlatan som fått en liten Vincent - hurra hurra!

Anonym sa...

Så söt! :)

Sara sa...

Haha, han ser helt oemotståndlig ut... Helt klotrund!