onsdag 26 mars 2008

vart tog den snygga lilla svenskan vägen?

min pojkvän har levt med övertygelsen att svenska tjejer generellt sett är väldigt snygga.

och brukar sådär älskvärt skämta och säga att när mitt bäst före datum gått ut ska han åka till stockholm och ta sig en annan svenska.

vi var som bekant även i Stockholm nu innan vi flög hem till Florens.

och vi gick runt i butiker, på stan, i gallerior och på restauranger. och spanade efter snygga svenskor.

haha.

allvarligt, jag som sade lugn och trygg att det är klart svenskorna är snygga, fick äta upp mina ord.

allvarligt alltså. vi hade svårt att få ihop till tio snygga brudar på en hel dag inne i stockholmscity.
vårt sista hopp lade vi på NK eftersom vi följde den sydeuropeiska logiken att dyra butiker är likamed snygga butiksbiträden. haha. så fel vi hade.

nej. vi förstod ingenting. vart har de snygga svenskorna tagit vägen?

ingen som vet, ingen som vet.

2 kommentarer:

mariia sa...

Ni missade mig! haha!

//mariia

sophie sa...

mariia: ja vi måste verkligen ha gjort det! attans...hehe