tisdag 26 februari 2008

uppdatering 26 feb

jag och en av hundarna tog bussen in till stan idag. köpte lite presenter till folk i sverige. (jag ska nämligen upp till norrland med italienaren i mitten av mars) åt lunch med min kompis Ana. sen strosade vi runt på stan och var lagomt galna. vi skildes åt vid halv tre.

imorgon klockan tre ska jag till frisören och bli blond igen. så att jag känner igen mig själv. jag har en sådan där snygg utväxt (utmattad-haft-huvudet-fullt-av-annat-och-tom-plånbok) som bara universitetsstudenter har. det ska bli bra att bli snygg igen. det är banne mig på tiden.

nu ska jag massera min trötta fötter.
jag kommer inte ihåg sista gången jag gick med skor utan klack.(vabene.. inomhus always tofflor)
det är så med vinterstövlar. att det har klack. om det ska vara snygga. och mina två par snyggaste skor som jag helst använder har hööga klackar. det ska bli skönt att plocka fram mina ballerinas snart. släpp fötterna fria det är vår.

Inga kommentarer: